Followers

bosan n bengang =.='





haishh , nii den na koba dokek korg . saya geram .
ader mamat yg sgt BODOH ! dea kol saya , n taktahu per dea nak mcm org gila .
itu di panggey si bodoh lagi bangang !
hha . :DD , mampu pulak kan dea tnyer tgh kai bju clr ape ? eishh . gila na .
b\dah byk kali dea kaco . stupid lha saper tuu . suare mcm org TUA .
hurr .,
lek lek . :D
tader lha bengang maner pomm .
sumpah , aq mengarott  hhe :3








hello hello . ehe .. 
nii waktu saya tgh borak nan sorg mamat name dea tett .
tak bolehh ckp . haha :DD , smpt lagik saya pose kan . say bosan lha .
alang2 dh dok dpn lappy saya snap lha pic saya yg tak berapa na chntikk nii . 
hhek . c mamat ni tah pape ouhh , ckp dh lha mnje mnje . rase na ketok jea ,
patu salu ckp saya marah dea , macm mane tak marah , mampu pulak dea tak kasi sy txt nan org lain ? eishhdea ukan balak saya , gila betOl kan . ader jugak org mcm nii . hhek .
tuu lha sape sohh na knl nan saya , kan dah kene marah .
ha ..
dah2 saya dah manyak merpek nii , hayoo . saya tak pandai bekata2 lha . so saya merepk lha sorg sorg nii . hhek .
okie lha .saya maelh na type lagik lha .
k , WOOT WOOT ! CHAW :))

No comments:

Post a Comment