Followers

the End ?

assalamualaikumm :)
hai kawan kawan , dah berhari2 saya nak update blog nih ta lepas2 , masalah line kekura kuraan pulak ,
pelik pelik , hee , ehh tader kene mgne lak nan the End kan ?
ouhhh , update blog jea cite sdeyh , update jea sdeyh , tader keje lain kea siti sarah ? hee , nak uat cm ner , dah sy sllu sdeyh kan ?
NOW sy dah single , single , dan single , heee , asal erk single ? opps , sorry Is , tercilOk ayat awk , wooo , hehhe , sbb , sbb .. dah tader jOdoh na uat cmner ? kann ? ceii , sdeyh lah tuh sara tuh , ngengade bEtOl anak kamaruddin nih , huuu , 
mcm nihhh , cehh , poyo pulak , haduii , bile nak story nih sara ? kian c pembaca nihh , dah naik bosan ponn kann ? sorry sorry , heheh ,
tujuannyer nak cite sal dea , tapi dah merepek pnjg lak 
heyy saya dan i dia , udah break , sbb , dea ader org lain sudah ? tapi dea ta ckp ponn , tpi sy tahuu lahhh ,, dea kpl nan kwn kpd kwn sy pulak kann ? okie , kut kann , mmg sdeyh , tp saya tanak dea trus main main kann gurl , so dgn rela hati saya lepas kan si tmpan itu kepda si cantik , bia la deaorg bhagia, , sya tanak si cntik itu di main kan ? , bukan saya na tnjuk baik , tapi hakikat nye betOl kan ? bia la saya sdeyh , sdeyh tuh skjap jea , dea kan hilang , kalau ader sahabat yang setia dan baik , thnks too kawan2 yang byk kasi advice kann saya ,
now saya dah bukak buku baru , hidup baru , 
saya harap , awak bahagia yer :)) , n saya harap jugak awk berubah , n lagikk , HAHA , jagalah ,  si gadiss tuh baik baik okie , aminn :)

1 comment: