Followers

denda T_T

assalamualaikum ....



 hello guys ? sihat ? tak sihat makan ubat  , tak pon pergi klinik atau hospital . amboi over pulak kau sarah . haish ! sepatutnye semalam lagik nak update belog nih tapi tangguhkan . y ? mane taknye berokband nih buat muke comel , sopan santun thats y dia LEMBAB , mcm siput kan , bak kate ikin siput b*** . hahah .  tetttt . 


haaaa . awat letak gmbaq sama ja tuh ? aishhh . sabo lahh . kann kite cakap kite busan kan kena denda . hehe . so tadik malam saya duk mengEDIT pic nih *org tak cntik memang kena edit gmbrnye* . so kite edit-2 . dua kali kite edit pic yang same . sbb ade dua clr clr yang bbza , awak awak semua , awak rase yang mane agi omey , yang atas kea yang bawah ? DUA DUA tak omey ? ye lah kite taooo . takmo bebel panjang , saje je nak tnjuk . kite edit gmbr , :DDD 


 eh-2 nih kenapa gmbar nad pulak nih ? ye sabar-2 saya nak cerita lah nih . petang semalam sicome nad nih hntr gmbr dia nih suruh editkan . hee . suke benor suh saya edit , b4 that saya ade edit kan pic dia jadik lips dia clr oyen , dia uke angat . *alala gedik nye .. hehe . sO saya pon kata jea la ye , n suh dia kOl , bg tao tak dpt hntr picnye lagik sbb takde krdt . dia kate takpe . hehe . ha tuh lah hasilnye lepas di edit .tak cntik sgt pon  tak secreative awk lah :) . gmbr nih terlalu putih  , cuz eye bag nad sgt jelas .  nnti mata dia nmpk lebam jea . so saya putih kan gmbr nye . amacam sexy tak bibir nad nih ? awww tergoda lettew :P






\\

No comments:

Post a Comment