Followers

Our mEmOriEs

assalamualaikumm ..


y our memories ? ehh suka la belog kite ? kankan . haha . tade la kan . aku just nak igtkan kembali kenangan antara dia dan aku ? taya nak kenangan sgt la kan ?  ? HAHA . oke stop merepek .
urmmm . benda dah lame aku pendam , dan pendam . yayaya . sume kawan kawan . dan rakan fB yang lain nampak . sume salah aku . sebab aku tinggal dia ? is it not a true story ! oke . bukan nak mengungkit kisah lame . but , saya tak puas hati cuz of . kawan kawan awk sume totally salah kan sy ?
oke . memang salah aku ? sbb nak stOp ngan dia . n so oN , btw . aku memang syg , but just as a friend . tak mcm b4 aku uat kputusan yang menyebabkan orang lain anggap salah aku ? bTw , aku nak beri tahu korang . kami tak pernah pon cOuple . just aku jea yang syok sendiri :) .. memang la best kan ? aku tahu , kau tak ready kan ? .. hurmm . forget it . so . takde istilah .sape tinggal sape . antara . aku n dia .tak pernah ade pape .awak bt vId post kat fb . org mcm aggp ini semua salah sy . sedih oke . sgt99999 !
. just kawan baik .:) FAUZI .. awk nak tahu kenapa sy mcm tak layan awk . sbb nih la . saya malas nak membebel byk . byk sgt saya simpan . tp nih je boleh sy luahkan ..
saya memang dah lupe kan . tapi . saya tak suke orang pk sy mcm tuh :)
. i'm sorry for everything i dO for you . ==' .

*soory if posT nih . ade yang  tak puas hati .
saya menyatakan ape yang sy rase . benci la sy . saya tak kisa :)
*pic tuh antara kenagan kami la. ade lagik , malas nak amik letak . hee ..

No comments:

Post a Comment