Followers

jariku terasa ingin menaip - lalu update !

hello people. korang ape khabar ? sihat ? saya ponn sihatt jugakk . makin sihat  . Alhamdulillah . okee . rindu nak update blogg ouhh . grr . bz laa nak updatee . asyik ade kelas jea . bila lagik nak update . malam-2 pulak dah penat kan ? hehe . nak update sal ape ? tatao laaa . update jea la . hummm ni pon baru habis kelas ,  penattt laaa . sorang-2 jea balik rumah . ana n ain still ade kelas . heeew . jangan tanya kenapa saya tak sama kelas nan dorang . sebok . je .hihi. sekarang dah dOk lua . penat jugak la hari-2 kena tggu bus , dah macam waktu sekola-2 dulu kan ? hehe . kalau tak naik bas pon . kol pacik vann suh amik depan umah . tapi kena bayar seringgit . uhhh . rm1 murah ? memang laa habis kalau hari-2 ? pergi balik rm2 ? dah bape sebulannn ? kita yang dah stay lua ni kena la jimat kan ? hehe .membebel lak kite , hee bia la . lame tak update kan . membebel sikit ape salahnya kan ? hiwww . yeah . :)


peaceee ! :D . yeah . macam biasa , kalau dalam kelas asal saya panggil . KAK FIE ! . heee . ini la yang akan berlaku . saya memang suka suruh kak fie nih amik kan gmbr kiteee .  kira kak fiee photographer saya la :D .eii ngade betol kann ? hehe  , alaa gurauu jeaa . terima kasih kak fiee sbb dah snap kann pic yang cantik ini . cantikk ke ? ee pleassee  . tgokk mata takde . pp besoo . cantik ape . HAHA . yee pp makin besar lee . badan tak besar-2 . bilaa lah nak gemok nih . grr . berat pon 48 jeeee . kite nak 50kg . yeah . baru balance dengan tinggi . :D kannn ? hehekk . 


haaa . tengok beso kann pp ? haishhh macam mane tak besO . hari-2 cik ana n cik ain masak , mane tak besOkann . keje nak makan jea . dah tade keje lenn kalau kt rumah kan ? hehe .saya ponn masak jugakk , tolong . oke tadik saya masak sayur :D , ainn kate sedapp >< auuu . alu titew . sayur je ponn . nampak kat situ jarang masuk daporkan ? yea la . skunk dah dOk rumah sewA saya belajar la masak , kalau tak MR.Y membebel lak . grrr . bOsan-2 . hehe . pic nihhh time tgu bus nak g kelas . yang 1st tadik dalam kelas . smpat lagik kan tgkap gmbr? biaa leww . kite sukaa . eii tolong la faham gedik kau ni sara :/ . 



macam dah banyak pulak saya membebel kann ? takde la banyak mane ponn kan ? sikit jeaa . yeahh rindu gila nak update , dapat jugak kite update blog nih kann ? korang tak rindu ke nak baca entry sara yang buruk nih ? cehh . tanye lakk , mesti takk kan ? kite tahu lettew . ehe . oke la , jari saya dah lenguh-2 nih menaip . sampai sini sahaja cerita kosong saya untuk hari ini , jumpa lagik nanti jika , byee . salam :)





No comments:

Post a Comment