Followers

goodbye berOkband :(

hello kawan ! ape habak ? baik ? alhamdulillah :) . hurmmm . sedih ni sedih ni . esOk baLik . aihh . esok balik ponn sedih sptutnye happy la kann ? hehehe . yea Laaa . esok baLik , n yang sedihnye , lepas ni taley on9 n update blOg lagi , y ?? uhmmmm . berokband saya akan diambil oleh abg saya , uhukkkk .. :( , tu laa akibat tak byr hutang kann , amik kau kena tarik berokband , takpe-2 nnti saya kai berOkband sndiri , tah bila-2 pulak la kan ? :/



iniLaaa maxis berOkband tu , lepas ni tak dpat la sy guna dia lagik , hiwwww .. nnti msti sy rindu awk berOkband , jangan nakaL-2 ta0 . pulakk . hurmmm . lepas ni takde kau tak dpt aku on9 smpai lebam :/

okayyy ttbe kann ? alang-2 .. macam sakai kan ? sy tauu tuh .. okayy tuh je kbai --'


2 comments: