Followers

cuti sem yang membOsankan :/

Hai semua .. ape khabar ? baikkan ? bagus laa. haii student UiTM yang dah start cuti tuh , macam mane cuti anda ? adakah menarik atau menyeronokkan ? ouhh saya tidak sama sekaLi . sesungguhnya saya bOsan disini :'/ . toLong laaa saya . saya bOsann sangat-2 dirumah ni . takde baLak-2 handsOme yang nak ajak saya date kea ? auuuuuuuu . gataL sikit .. memandangkann saya terLalu bOsan dekat rumah , saya ponn dengan bangganyea syiOk sndiri , amik E5 kesayangan dan snaP pic byk-3 . perasantan btOl kauu sarah . hiwwww .. bajet cantik . cantik tak jugak . haha . cehh .. tgok dan lihat saje kay . komen pon bOlehh ..
yessssss . ini saya yang bajet tuh . okayy muka dia mnx penyepak . ramai-2 kasik sekaLi kayyy ? hahaha :P
okayyy .. ini kuning , ini binatang peLiharaan saya . saya sayang diaa . senang jea nak jaga dia . sebab dia tak makan tak berak . :D , so senang laa keje sy . taya nak bt sume tuh , mmg tk buat keje laa kan . haha . kuning ni wawa yang kasi saya waktu saya tengah demam hr tuh . thanks wa . kuning ni comeL sgt . macam awak :)
ohhhhh tidakkkk , pp sekiLo .. saya ttao kenapa pp saya semakin boyot . saya rasa pp saya kena diet . kasi dia kecik baLik . kannn ? hehe ..
okayyyy kawan-2 . tgok betapa bOsan nye diri ku ini , smpai muka pon dah macam tuh . tolongggg laa saya taknak dokkk jea umah :/
yangg Last ni ape laak saya nak citee kann . dah mcam takde citee jea kann . haishhh .. update ni ponn sbb bOsan laa kan . korangggg . saya bOsan dan saya memerLukan kerja . saya nak kerja .. saya bOring duduk rumahh , kaLAu lagik lame saya kat rumah . msti saya kena bebeL . hiwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww . peace ~(^^)V

-TAMAT-

No comments:

Post a Comment