Followers

H a p p y ♥

assaLamualaikum pembuga bicara untuk tatapan sumua pembaca , disini saya bukan ingin berseLoka tetapi hanya untuk mengUpdate bLog yang dah lame ditinggaLkan . hai semuaa :> hhe . mengade btOl saya kan ? lihat laa makcik dekat atas betapa gediknyaa diri diaa . mukaa happy terlebih gituuu . yeye . actuaLLy tade ape pon nak di bOrak sangat . ape yang terlintas ituu la yang saya akan tulis . heh~ bakpe gituu .hoho . haii hati ini cukup gembiraa , kerana ayah saya dah bOleh keluar spital hari ini ho yeahhh ! tepuk tangan sikit :>  .*pap3000x . ehhh ini bukan sikit ini dah over name nyee yeee .. okayy ayah lepas ni tak bOleh kerja , duduk rest saje kayy . :D . selain ituu , saya gembiraa kerana saya .. ade laaa tak bOleh ceritaa . hahah .takde saje nak kasi gempak . tk gempak pon enn ? bagus laa tuh *dan tiba-2 lagi .. cuti semakin memendek . ouhh tidak . kehidupan dijengka bermulaa lagi . aktiviti memerah otak akan dilancarkan . haha . ape ni ? . dann berjumpa dengan cLassmate saya . ouhh . serOnoknye ==' . macam nak lompat2 je sekarang . ouhh hOusemateku dimana korang sekarang ? tentu laa dirumahkan . kitee nak balik jengka dah suka tak korang? haha . okayy tidak ade benda lain selain merepek dan terus merepek . bOringg kan bLog saya takde lagu ? humm . saya pon dah letak lagu , still takde bunyi .tataO laa ape masaLah bLog ni , rasa nak buang je . tapi sayang . haishh . kenapa eyy ? tolongg laa seLesai kan masaLah saya ni . saya pon nak bukak takde slera . haih . ==' kesianyea saya :> . dengan ini tiada lagi cerita yang lalu lintas dekat kepala ni . rasa macam setakat ni saje saya nak tulis . tunggu laa dua tiga minggu lagi saya update . sekian terima kasih



yang benar, 
SITI SARAH KAMARUDDIN.

2 comments:

  1. Alhamdulillah ayah sis dah keluar dri hospital... ^.^.. seronoknyew dy..lau ena dah lme menangis kalau holiday dah nk habis.. T^T

    ReplyDelete
  2. lady aina : alhamdulillah . hehe .. skunk mmg tk rasa nak nanges , dah smpai tmpt study nnti . muLaa laa nak nges :P

    ReplyDelete