Followers

Semester 4 :)


haii semua :) . heee . macam biasa laaa . korang sihat ? hehe . kalau sihat . alhamdulillah . :) . ermmm . ape yeee nak ceritaaa tengok tu gmbr dekat atas tu . di setiap gmbr ade cerita . *macam ayat yuna tuhh* . hehe . okayyy . haaa .. semester baruu yeee . betol . ermm . actually tak ready lagi pon :( . hurmm . tapi ready tak ready kena ready jugak . gmbr kat atas tuh hari pertama . tapi tak pergi kelas pon :P . malas laaa . saje saje je berbaju kurung n masuk dalam uitm tuh . takde kerja kan saya ? bukan saya je , sudah tentu saya dan kawan-2 saya . ngeh2 . haha .. ape pon tak bOleh . kiteorang , konon2 nak jumpa PA laa . tapi tk pergi pon . haha . masuk dalam buat penat badan je. ingat nak jumpa kawan-2 kelas . tp ttao laa mane dorang sume . sume pon tak pergi kelas kot . hiwhiw . baguskan kitaOrang . bukan ape . malas nak berkenalan . maklumlah . hari first mesti ade sesi berkenalan dengan lecture . kankan ? ituu yang malas tuh . hehe .. :P . erkk . okayy laaa . kaki saya terasa kebas . macam tak bOleh nak menaip lagik .. erkk ape kena mengena kaki dengan taip . ? ehh sara menaip pakai kaki ? ouhh tidak . saje saje malas nak taip dah . sebOk2 je korang ni . okayyy laaa . babai semuaaaaaaaa :DD

No comments:

Post a Comment