Followers

Selamat Tahun Baru :)

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarrakaatuh ..
hai awak semua, yang setia membaca bLog sy ini, serta kawan2 yang sering menyokong saya dari belakang . haha . tknak poyo lagi ayat dia kan ? kikikiki .. ehem2.. rindu bLog saya . tadaaaaaaaaaaaaa ! dh berubahkan ? dh tk pink2 dh , kitee biru hitamkan dia pLak , ad yg terpink sikit tu malas nak tukar2 kan . hehe .. simple je header kan ? yea laa orang malas nak mengedit macam tu La kan ? tkpe laaa, cantik2 pon jarang update buat ape kann ? ermmm , boleh lagi tk nak wish chineese new year ni ? Lambat ke tak suka hati gua la nak wish ke tak . bagi mereka yang menyambut raya china tu , seLamat tahun baru ! Gong xi fa cai .. sebiji limau pon saya tk makan .. dah tinggal bape biji pon , takde perasaan betol tgok limau ni . tiba2 plak pasal limau . yea la .raya china sudah tentu la limau kan ? btol tk ? *angguk2* tapi tk dapat angpau pon ? nak la satu dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh je . huh ! satu pon takda ? duit lagi banyak kuo ad la kan ? humhum . ehh cuti ni korang buat ape je ? makan besO ke ? saya makan tk bape nak besO la , sedang2 je haa . hihik.. saya teman kawan saya shu'a , cari baju pengantin , how excited nye saya nak kawen , ehh dia nak kawen . serOnoknyea .. nak kawen jugak . hurmhurm . mcm lame lagi je nak tnggu orang masuk minang kan ? tk rilexx la cerita dia :D , haishh . jeles pon ada kawan nak kawen .. pape pon congrate shua , in shaa Allah , kalau tk kena time exam saya datang ye , tp kalau time exam, I'm sorry :(.  nanti time saya kawen je la awk datang ruma saya , opps , tk habis2 pasal kawen . gatal sgt dah minah ni saya rasa . ehh .. hihikk .. oke cuti dah nak habis! benci .. kbyeeeeee :(

yang tinggi di sebalah kiri yang rendah di sebelah kanan dalam satu barisan gerak !
macam komander tak ? .. ok abaikan tudung saya . tak pandai pakai tudung, ada orang ckp .
tata semuaa *lambai tangan*

No comments:

Post a Comment