Followers

semester break !

Assalamualaikum .. hai .. wahhh rinduunyea kita nak update bLog.. heee .. semua rindu nak baca tak ? phuii ? bajet best bLog awak ni sara , tak ok .. because of , sara ni suka merepek ? setuju ? kalau setuju follow bLog saya ok ? yaaay andainyeaaa iyeee . :* . haha .. ok sebenarnya sebenarnya saya dirumah , hukkk . heaven sangat ok .. mana taknya , dijengka saya sering tidur lewat oleh kerana sekarang saya sedang duduki peperiksaan akhir untuk semester 5 , fuhhhhhhhhhh !! hari tak tido , naik jam dah otak saya ni , at last dekat ruma , yay ! .. hhe .. tapi , saya ad lagi 1 paper .. 14hb , sok gap seminggu .. saya kena balik untuk tenangkan minda ni, smpai buku nak study tak bawak balik , thumbs up untuk saya , yay ! .. haha .. lepas exam cutii laa , yay cuti ! cuti ? ouhh untung laa awak yang cuti dua bulan tu , saya bercuti dekat jengka , oleh kerana saya buat intersesi , saya tidak dapat untuk menikmati tidur saya selama dua bulan , hiwww .. hanya satu minggu sahaja saya dapat cuti , ouhh sedihnya saya .. apa kan daya demi pelajaran sanggup ku biarkan cuti semester ku berlalu dengan pergi ke kelas . LULz .. haha , sara amik intersesi untuk investment , ini dapat mengurangkan beban belajar saya untuk semester 6 nanti iaitu semester terakhir , IN SHAA ALLAH .. doa kan laa terbaik untuk saya yaaa u'olls . :) .. saya rasa mungkin sampai disini sahaja bebelan saya .. semoga bersua lagi sebulan dua lagi . haha , if rajin nak update . tk ada yang menarik hanya sekadar untuk menghabiskan masa , rugi sangat . haha .. ok laaaa babai semuaaaa

XOXO





lulz gedik sangat saya ,kbye 
:>

No comments:

Post a Comment