Followers

LifeMustGoesOn

Assalamualaikum ..


Firstly, saya nak anda yang baca entry ini sekarang stop lagu ni dulu, sebab lagu ni tk sesuai untuk entry saya kali ni . thanks.hermmm.. saya nak semua readers sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah syida yang teLah kembali kerahmatullah pada 20/07/2013, beliau telah t'libat dalam kemalangan semasa dalam perjalan ke temerloh untuk mengambil MUET.. sangat t'kejut berita tentang pmergian dia , last week baru je nampak dia , dia cuit pinggang saya.. :'( , even tak rapat pon tapi permegian amat dirasai .. doakan roh beliau tenang dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman . Amin .. hermmmm .. yang pergi tetap pergi , kita yang hidup kena teruskan perjalan hidup kita walaupun berat mane yang kita akan tempoh , saya percaya ada hikmah dan juga ujian dari-Nya.


keadaan kereta yang arwah naik yang dapatkan di facebook, hermm sangat teruk keadaan kereta yang arwah naik.. Sampai sini sahaja entry saya .. sama-2 kita doakan arwah, even ada readers yang tak kenal arwah, tapi doakan juga sebagai saudara sesama Islam . terima kasih..

No comments:

Post a Comment