Followers

selamat pulang jemaah haji malaysia !

sebagai mana yang korang tahu/ tak tau . malam semalam dalam 9.30 MAK kesayangan saya selamat sampai ketanah air , alhamdulillah mak sihat . happy sangat dapat jumpa mak , after 45 hari mak mengerjakan haji dimekah . oke memang rindu gila . oke , waktu tgh-2 tggu mak , ttbe nampak si abg ipar agkt tgn , oke saya dah rasa dia nmpk mak saya pon dengan segera pergi dekat org yg tgh sesak tuh , saya nmpk mak saya yang comel itu memakai jubah merah ! muka mak merah gila-gila . ! comel betol ! heee . oke smpao-2 kaka aku terus pergi terkam mak , oke rindu tao , then aku pulak yang pelok cium mak , waktu tuh mak tite nges , mesti lah rindukan . saya ponnn , mak pon salam pelok cium sume anak-2 , cucu , dan sedara mara mak lah . hampir terlupa , bapak sedara saya pon ade jugak , baru balik jugak . kiterorg masing-2 with fmly masing-2 so sume tgh lepas kan rindu kan . after tu baru lah kiteorg pergi dekat bapak seddara saya iaitu AYAHNGAH, ! eheh , muka ayahngah putih berseri-2 je . saya sampai lupa nak salam tao . hehe . ape pon , saya bersyukur , kerana mak dan ayahngan sihat dan selamat pulang :)
kite dengan mak kite , omeykan ?

btw , gmbr nih waktu nak hntr mak pergi mekah hari tuh , semalam tak amik gmbr lah seronok sgt ouh , hiww . ade pon , kai cam cousin so tak dpt lah saya nak upload , if cousin saya ade dload , nnti saya masukkan . hehe . makmakmak ily <3



No comments:

Post a Comment