Followers

boring

haii korang . sihat kea ? saya sihat ALHAMDULILLAH . okayy . kalau update tak lain tak bukann nak mengarut laa kerja saya . kann ? tak suka . tak suruh pon awak baca . woooo :P . Okay kawan kawan . kita nak bagi tahu . kita tak pergi kOko . malas ouhh . takde mOod . dengan takde airnyaa . huh! lagi laa bertambah kemalasan saya nih . :/ .  . 


tengOk baby ni . macam ni laa saya . gilaa bosann okayy . tapi comel kann ? rasa nak tampa-2 pipi diaaa . grrrrrrr . hOusemate semua pergi koko . saya jeaa tak pergi . cuz dapat penyakit malas ni . aihhh . berjangkit dengan siapa pon kita tak tahu . woooooo . okayy , nak dengar sara membebel lagi tak ? taknak ? alaaa nak laaa, nakk laaa . okay fine taknak . memang taknak ponn taktahu nak membebel ape dah . bosanng boh ! . *ganu sikit . :DD


merahh . kita suka cOlor ni . effa . kitaa curi fav cOlor awk tahu . ttbe jatuh cinta pulak dengan cOlor nih . 
motif ? saje nak masukkan gmbr ni jea ponn . tak cantik macam awak awak laa . wooo . gedik kan ? menyampah dengan diri sendiri . okayy laaa . itu sahaja boi !


No comments:

Post a Comment