Followers

EXAM

hello everybody . ! amboi ni kenapa pulakk exam ni . baru jea masuk semester baru dah exam . act bukan exam dekat U laa . tapi exam yang harus saya jawab . saya di tag oleh Syifa Jamal untuk jawab semua sOalan yang dia buat . alaa . nak tahu ape tuh . korang baca kat BELOG NI ;)


yeahh ! ini laaa cik syifaa tuh . comel bukan ? tarik pp sikitt . auau . :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

btw game ni ade rules dia . tapi kita tak ikut pon . kita just jawab all the question yang cik mek molek syifa ni kasi . boleh kannn syifa ? hehehe . kalau boleh lagik omeyyy syifa . *ngade betol aku nih =.='

okay taknak membebel lagik jum start jawab semuaa soalan cik syifa kite nih :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.ape yang korang rasa paling cute dekat muka korang ? jadi perasan kejap.
memang satu soalan yang agak perasan la kann ? uhuuu . okayy , sara jawab korang jgn cakap perasan lak . hehe . saya rasa la . okay ni saya rasa . urm-2 mata saya . sbb ianya kecil tp tak sepet tao ! hee

2.ape trick meniru waktu exam yang korang pernah buat?
amboi soalan diaa . mengantoikan kita pulakk . hahaa . aku jujur kita pernah main tiru-2 waktu exam . eleyhh cam korang tak pernah kann ? hehe . trick ? urmmm alaa macam bese jea laa jeling-2 orang sblh . takponn baling kertas kt org sblh n isi kndung dalam kertas tuh bbyik bgini 'weyh ape jawapan no.2' lebih kurang begitu laa . tak ponn bawak toyol . byk btOl trick kau sara . dulu-2 laa sekarang tak :D

3.kalau korang jadi nobita, apa yang korang nak dari poket DORAEMON ?
hoho . memang best laa kann kalau ade nobita kann ? semua saya nak mintak laa kan syifaa . saya nak minta saya nih jadik seorang yang genius . tanpa baca buku  . saya boleh jawab semua soalan exam . penat laa nak study-2 ni , pening dan tension . kankan ? ;)

4.negara yang naaak sangat korang pergi. sebab?
korea , kerana saya nak jumpa dengan lelaki-2 kacak dekat sana . okay dorang sangat kacak/cantik . kalau boleh saya nak BF/HUSBAND orang korea  , tp orang rompin pom boleh laa . dah macam orang korea jugak tuh . haha

5.bapak korang sangat handsome bilaaa... ?
bapak saya paling handsome bilaa ?  bapak saya hari-2 handsome . bapak sendiri of course laa handsome kan ? hehe . bagi saya hari-2 bapak saya handsome . saya sayang bapak saya :*

6.kebenaran tentang friends korang kat FB ?
maaf syifa . kita tak faham soalan . kui-2 . kebenaran ? kebenaran acane eyh ? kite jawab jawab laa . kawan dekat fB nih certain okay certain tak . yea laa kawan kat FB jea . tp kekadang kawan kat FB nih lagik caring dari kawan dekat lua kann ? syifa . awak salah sorang kawan fB saya yang comel . weee ~

7.apa yang korang buat bila ade boy/girl tiba-tiba cubit pp korang ?
haha .ade ke orang macam ni . kalau ade orang macam ni , orang pelik namenye kan ? haha . kalau ade orang bt macam tuh . 1st reaction of course laa kite terkejot kann , sambil buat mukaa . hehehe . kalau ade orang bt macam nih , kite cubit-2 balik pp dorang . boleh tak macam tuh ?

8.apa reaksi korang bila handphone kesayangan kesayangan korang hilang. and phone dalam keadaan silent mode?
hoihh! soalann nih . memang pon pernah belaku la kan dekat saya ni syifaa . nak keluaa ni nfOn pulakk hilang kan dok kol-2 tak dgr, sbb silent . memang saya carik satu rumah la kann habis semua tmpt saya selongkar sbb nak carik nfOn yang hilang tuh . kalau tak jumpa-2 lagik perkataan kesat terkeluar sikit , hehe . alaaa gerammm kann ? n kalau dah putus asa saya akan nangis . suruh orang lain carikkan :'D .hehe

9.situasi: jalan-jalan tengah bandar,then nampak ada orang pakai baju yg sama dengan korang. and orang tuh dalam golongan 'selekeh'.reaksi ?
haha , okayy . ni pon selalu jugak berlaku , tp orangnya taklah selekeh . heew . okay . reaksi sara , sara automatic akan menggelabah . taktao la kenapa sara nak mglabah . eheh . susa betOl soalan nih .

10.kalau boleh diundurkan masa , ape benda 1st sekali korang nak buat ?
kalau laa benda nih betol-2 belaku syifaa . saraa nakk result SPM sara 9A' . ;') itu sahaja :D

11.sebelum masuk tidur , korang mesti .... ?
soalan ape nih ? hehe . okayy before sara masuk tidOr , sara mesti pergi toilet bt laa ape yang patut kat dalam tuh . then masuk bilik tgok cermin kejap , belek-2 muka b4 tidO kan . thenn kemas-2 katil . pastu tidor dengan nyenyaknya :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

DONE ! . penat kitaa perahh otak jawab soalan yang cik syifa kasi ni , susa betOl . macam soalan UPSR . siyesly . hehe . oke syifa , kitaa dah jawab semua soalan ni , nanti mark . harap harap dpt A+ *eh,eh tetibaaa ! 

No comments:

Post a Comment