Followers

T.T


salam . hai semua . sihat kea ? tak sihat ? pergi la jumpe dktor ke g klinik . tu punn nak kite ajar  . hiwww . gurau jeaa . jangan la marah kite . kite nangis nnti . puLak . hehe . okayyy . korang . Ape perasaan kOrang kalau kena tipu ? sakit hatikan ? memang . saya tengah mengalaminye ponn dah sekarang . hiwwwww . aduii . nak nangis jea .rasa . dah nangiss pOnn . hiww . lemah betOl kau sara . grrr . HAHA . entry kau ni sedih ajekan sara ? heee . alaa . habis nak buat cane ? dah tuh jea yang saya rasa . hhihk . kau kena tipu dengan sape ni sara ? errr . ade laa . takmo mention takmo mention . kena tipu dengan seorang hamba ALLAH ni . dia sudah pOn memainkan perasaanku ini , piww . geli tak geli tak ? geli kann ? menyampah . ehhh . kata sedih . macam tak jea ? alaaa . kunk kita bukak cite sedih . korang pulak nangis . kan kan ? hehe . malas laa nak sedih sangat-2 . nanti muLa terpikir jea . kann . sOrang . kita buat-2 biaasa jea . hehe . kawan-kawan sara kan ade . sO takde la sara sedih sangat .  sebab selalu teman saya msg . hilangkan boring saya . saya suka sangat-2 . kalau tiap-2 hari awak ade . takde la saya pk dekat budak tuh :') . hiwwwww .
ahhhhhhhhhhh sudah-2 . merepek jea keje kaukan ? hihik . biaa laa . belOg kite . peduli ape kite . hhihi . kurang ajar kan ? dushhhhhhh sikit dekat sara ni . padan muka . okayy merepek la lagik , sampai esOk pOn tak habis kalau merepek nih . okayyy . 

ni sape pulakk ? nenek mane ni . ? damn nenek . okayy tahu macam orang tua pakai cermin mata :3
suka hati la nak cakap ape pOnkan ? hehe . macam dah tatao nak cakap ape sebenarnye . saje nak tunjuk gmbr hOdoh nih . okay bOiii


semoga entry ini seronok untuk di baca . maaf kalau banyak merepek :3 . PEACE (^_^)V

No comments:

Post a Comment