Followers

SeLamat Tahun Baru



Hai . semua :D . sihatkah anda ? yea . dah Lame tak update beLog ni . rindurindu . kite bZ lah Plus mLas lagik . hehe .. hari ni ttbe macam rajin pulak nak uodate bLog ni . hiwhiw . okayyy . hari 5.1 , masih tak terlambat lagi kan nak ucap Selamat Tahun Baru semua , semoga 2012 ni kOrang dan saya juga jadi lebih baik dari 2011 . haishh ,azam tahun ni ? takde azam . boleh ? HAHA . macam tu pulakkan . azam nak jadik lebih baikLahh . kann ? nak semua baik-2 . 



okayyyy peace ! hhikk .. 
saya nak cakap ni , saya pasti rindu 2011 , macam-2 berlaku , ade sedih gembira . macam-2 Laa . :')
Tahun ni saya kena berubah ! kena jadik rajin . taknak maLas-2 lagik . okayyy sarah memang ade penyakit malas . hiwww . taknak tahu ? okayyyy tak Lupaa jugakk tahun ni saya umur saya 20 okayyyy . angka 2 okayyy . tua okayy . ==' . macam tak percaya je . dah besar rupanye siti sarah ni . dah boleh kawen dah ni . hiwhiw . gatal nyeeee . sepak sikit budak ni . dush-2 . okayy dah .


maaf lagi sekali saya bagi entry yang sangat membOsankan . hiwww . saya tade idea nak tuLis ape . tpi stiLL nak update . takOt nanti bersawang blog ni macam bilik terbiar . hiww . diharap semua seronok membaca . sudah baca Like okay sayang . muahh sikit 

3 comments: