Followers

last

hello guys ! sihat ? alhamdulillah , saya sihat :) .. skrg proses mengecilkan peha dan mukaa , opppps :P , macam dah kurus sikit m cincin gelang jam longgar sikit , haha .. oka abaikan bukan tu yang nak dicerita , saje update bLog , sbb ni pakai tpp , broadband mxs saya hai lmbb tak igt , rasa nak buang je berokband ni jauh2 , nasib bek bOleh masuk sims celcom , so gadaikan 5iggt tuk on9 n update bLog :P .. hihi. hai korang , ttao betapa boringnye saya dirumah , apa lagi melalak laa saya kt rumah sorang2 , hr tu dekat ruma akk ley melalak dengan fateng . hihi . haissh , memory space lppy pon dah full malas nak susun folder yang bersepah2 ni , malas ok malas :P , bukan penting , benda yang same je ade pon dalam ni . mungkin keja lagi saya rajin la kot .. seronok tak dengar lagu dekat bLog saya ? hehe , bLog saya kembaLi berat laaa , ttaO la ape yang saya masuk kan ? .. tkpe , nnti saya check baLik ape yang menyebabkan bLog ni menyakai berat dia yeee kawan2 ? hhi , nnti baru semangat nak baca bLog saya kan ? hehe , yelettew smgt ? :P , poyo je , macam ade yang baca , if ada yang baca terima kasih banyak2 :) , yang sudah follow , terima kasih yang tak terhingga , amboi , geli2 je sarah ni kan ? hhi :) .. korang , sila tinggal komen dibawah slpas baca , saya nak tahu komen korang tuk bLog saya , insya'Allah saya akan perbaharui kesalahan yang ada :) . ecece .. mengada pula sarah ni ye ? tak pernah2 macam ni  .. hahahha , saje je , alaaahh nak ngade sikit tak boleh kan ? hehe .. :P .. Fuuuuhh , lappy terpadam tadik , nasib baik blog sekarang dah bila kita taip dia save kat draft automatic , haaaaaaa , takde laaa penat taip .. hihihi , macam2 dah di delete ni haaa , ape bnda tah merepek je dalam ni , serabut je .. kawe2 nok dengor sara melalak , di bawah ni :P ..ok laa smpai sini saja tata awok semuaaaaaa




here is my kambing vOice , kbai :P

1 comment: