Followers

you tube ..

hai awak , sihat ,.. nak update bLog ley , msti la boleh kan ? hahaha .. bLog sy , suka hati la kn ? ok saya just boring jeee la , layan youtube je , dok dengar si dhaous nnyi .. jatuh hati dengar , lame dah jatuh . tergolek2 macam jatuh tangga kecik2 dulu . kikiki , tk pernah jatuh tangga ? ade kesah ? hehe , taktak , saje je la :P. ok .. korang nak dengaq tak ? tgok la sendiri dekat youtube , lagu dekat bLog saya ni dia la nnyi , tgok 2 list lagu dia nnyi , suka sangat suaranyea ... siyesly tk tipuu :> . hahahahah , erk gelak , suka hati gua ah , gua punye bLog . erk . ermm merepek , seperti biasa yang dilakukan oleh ku , hhi .. korang , sara macam tak sedap hati la , kenapa ye ? ermm rasa nak korek2 hati ni . nak kasi rase best , erk guano tu ? haishhhhhhhhhhhh , lepas tadi tu , ttbe je :/ , tadi tu ape ? ada laaa malah nok oyak . wow ! pandai doh kecek kelate , kelantan btol kan ? men hentam je . ponn bolehh hentam . hhi .. kalau korang perasan tulisan macam pudar sikit , kannn ? ha ? k3 , abaikan . hihi ..sekarang pon bOring kite tunggu someone ni :P , siapa ? adalahhh , sbOk .. ceiiiiiii, alu ite . pfffffffffffft ! mcm sakai , gedik nak mmpus pompan ni ? btol ? tauu :> hhi , kalau sara taip panjang2 korang baca ? kalau baca masih laaaaa :> , cium sikit . opppppps :P .. hihi , soghieee gurau je , boringkan .. korang , saya tak dapat lagi jumpe ikin n iffa , rindu bai rindu ! haih , dah macam sakai pon , :( .. korangggggg ! satu hari nanti kann sara kan , nak cari hok nnyi ni pakcik firdaus ni ! , nak jupe dia ! nak jmpe jugak , nak nak nak *harap baca* hihi , arghhhh nak pengsan :> . doakan saya dapat jumpe dia ye . wink wink . ;)
semoga hasrat tercapai aminnnnnnnnnnnnn :>


ni dia mamat yg nanyi tu :*



No comments:

Post a Comment